Lidmaatschap

De kennis die u in de EHBO-cursus heeft opgedaan, moet u bijhouden. Dit kunt u doen door lid te worden van onze vereniging en de herhalingslessen te volgen. Hiermee onderhoudt u uw kennis en vaardigheden.
Een eerste hulpverlener moet voldoen aan eisen die door de Minister zijn vastgesteld. Het diploma heeft een uiterste houdbaarheidsdatum tot twee jaar na afgifte. Dan moet het verlengd worden; vaardigheid moet telkens opnieuw blijken.
De herhalingslessen worden gegeven door een kaderinstructeur. Af en toe worden lessen verzorgd door een gastdocent.

Competenties
Een overzicht van de competenties die u nodig heeft voor het geldig houden van uw diploma vindt u bij het oefenprogramma in de agenda.

Kosten
Wij willen het lidmaatschapsgeld voor onze leden betaalbaar houden. Dit mag nooit een drempel worden om de EHBO-kennis bij te houden.
De contributie bedraagt € 35,-- per jaar. Dit bedrag is inclusief de afdracht aan de landelijke EHBO-vereniging en de diplomaverlenging.

Plaats en tijd
De herhalingslessen worden gehouden op donderdagavond in het EHBO-lokaal van de voormalige
Dr. A. Van Voorthuijsenschool in de Schoolstraat 12 in Velp van 19.30 tot 21.30 uur.